Dag 4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Marlinde en Iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

02 Februari 2013 | Suriname, Paramaribo

Dag 4 zaterdag 2 februari
Hallo allemaal!
Vandaag alweer de 4e dag. Vanmorgen werden we al vroeg wakker door de buren die harde muziek op hadden en hard aan het lachen waren, toch hebben we nog kunnen slapen tot half 11. Vanmorgen regende het hier heel hard. Toen het droog werd zijn we op pad gegaan. We zijn weer met het busje richting het centrum gegaan. Toen we daar aankwamen hebben we eerst wat gedronken op een terasje aan de surinaamse rivier. Daarna zijn we langs de surinaamse rivier gelopen. Na een eindje lopen kwamen we bij de palmentuin uit. Hier hebben we veel foto's gemaakt! De palmentuin was erg mooi! We hebben ook veel foto's gemaakt bij het bord I love SU, de beveiliging keek ons de hele tijd aan, haha. De terugweg kwamen we langs Fort Zeelandia ( dit heeft met de geschiedenis te maken ofzo ) heeeel interessant allemaal haha!
Ook onze dagelijkse boodschappen hebben we gedaan.
We zijn ook vandaag erg verbrand allebei.
Nu is het hier half 9 en zitten we nog lekker buiten aan het genieten van een redbultje.

Liefs

• 03 Februari 2013 - 09:00

Ineke Brinks:

Hoi dames erg leuke foto van i love sur mooi hoor jullie beginnen al echtte genieten en ontdekken van alles Morgen word ook zeker en spannende dag maar ook wel leuk denk ik weer echt aan het werk je komt zeker in de zweet haha wij zitten nu aan de koffie en een zondagsbroodje Fijne dag dikke kus

• 03 Februari 2013 - 09:00

Erik Brinjs:

Hoi dames, jullie zijn al redelijk aan het inburgeren, nu het werk nog, maar dat komt vast wel goed. Een klein beetje van jullie zon mag je onze kant wel opsturen want het weer hier verveeld een beetje, dus we wachten deze week wel even af of dit wil lukken doe in ieder geval je best maar. succes vandaag met het bakken van de boterkoek. veeeeeeeeel succes met alles. Gr ons allen, Pa.

• 03 Februari 2013 - 14:27

Tante Mieke:

hoi meisjes zo te lezen is het daar best uit te houden, heeeerlijk weer , willen wij ook wel wat van,
    morgen veel succes met jullie werk, groetjes tante mieke oom gert en de rest

• 03 Februari 2013 - 15:56

Danielle:

Hoi dames veel succes met jullie stage

Groetjes Danielle lohuis

• 03 Februari 2013 - 18:27

Gerrit:

Hoi dames ik hoop dat jullie het daar naar de zin hebben
    Het weer is daar in ieder geval een stuk beter dan bi ons in't koale ,natte riessen
    Veel succes morgen als jullie stage begint en dot Henig an
    Pas goed op jullie zelf en tot schrijvens

Tante Grieta en oom Gerrit

• 03 Februari 2013 - 22:51

Janneke En Ted:

Ha Iris en Marlinde,

Veel succes met de stage,de foto's zien er in elk geval al leuk uit, niet iets wat je elke dag tegen komt. Geniet ervan!!
    Gr. Janneke

• 04 Februari 2013 - 18:45

Bets :

Hallo dames, hoe was jullie eerste dag op stage ? Verder alles goed met jullie en beginnen jullie al meer te wennen aan het leven daar geen? Hier in Nijverdal alles goed,alleen veel regen en wind. Het lijkt hier wel herfst. Mis het zonnetje en de warmte. Succes verder en de groetjes van ons. Ton en Bets .