Laatste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Marlinde en Iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

03 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Hallo iedereen! We zijn erg blij met al jullie leuke berichtjes en naar hoe vaak onze is site is bekeken! Dus allemaal bedankt hiervoor! Dit is dan toch echt ons laatste verslag van uit het mooie Suriname. Bij het typen van dit verslag genieten we van onze laatste avond hier! Deze week hebben we eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan. We zijn allebei erg verkouden en hoesten veel. Gelukkig hadden we wel mooi weer en konden we op onze handdoek in de zon liggen. Ook hebben we de laatste dingen op gemaakt en met alles kwamen we precies uit. Nu is onze koelkast dan ook zo goed als leeg. Morgen hebben we nog wat voor ontbijt en dan is het op. Hebben we toch goed uitgerekend! Vrijdag avond zijn we uit geweest. Dit was weer een gezellige avond! Zaterdag zijn we begonnen met onze koffer in te pakken. ’s Avonds zijn we uit eten geweest met Cynthia en Lisanne. En daarna zijn we met z’n vieren uit geweest. Dit was ook erg gezellig. We hebben ook afscheid genomen van onze taxi chauffeur. Zondag zijn we druk bezig geweest met schoonmaken. Ook zijn de koffers nu dicht en kan er niks meer bij in! ’s Middags zijn Cynthia en Lisanne nog even langs gekomen om foto’s op te halen en hebben ze wat tijdschriften mee genomen. Ook van hun hebben we afscheid genomen. Daarna zijn we weer verder gegaan met de grote schoonmaak en hebben we voor de laatste keer hier eten gekookt. Nu is het avond en zitten we heerlijk buiten. We hebben net nog even onze vlucht bekeken en alles was goed. Morgen komt rond half twee de baas en zijn vrouw en dan gaan ze het huisje controleren. Daarna brengen hun ons naar het vliegveld.
Liefs,

• 03 Juni 2013 - 08:45

Alie:

Dag dames , namens de buren van nummer 1 een voorspoedige reis en tot morgen groetjes

• 03 Juni 2013 - 09:26

Bets :

Hallo dames, het zit erop jullie Surinaamse " avontuur". Een fijne en goede reis terug naar huis. Lieve groetjes en tot ziens in NL. Ton en Bets.

• 03 Juni 2013 - 09:44

Harry

• 03 Juni 2013 - 16:10

Tante Mieke:

goede reis en doeked je moe maar plat morgen. groetjes tante mieke