Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: marlinde en iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

01 Februari 2013 | Suriname, Paramaribo

Hier een verslag van dag twee en drie bij elkaar.

Dag 2 donderdag 31 januari
Vandaag zijn we naar het centrum van Paramaribo geweest. Met een busje. Dit was maar 0,20 cent voor een kwartiertje rijden. In het centrum werden we overal nagekeken en in winkels liepen de verkoopers achter ons aan. Daardoor voelden we ons eerst erg ongemakkelijk maar later werd het normaal. Ook liepen er ratten in de goot en op straat. De terugweg hebben we boodschappen gedaan voor het avondeten. We aten opgebakken aardappels/aardappelpuree met groente en een frikandel. s'Avonds hebben we heerlijk buiten gezeten met een drankje. Hier zijn we erg vaak gestoken door muggen.

Dag 3 vrijdag 1 februari
Vandaag zouden we met de baas van het huisje naar buitenlandse zaken gaan voor een stempel. Deze kwam helaas niet op dagen. Dus zijn we rond een uur zelf maar een rondje gaan lopen. We hebben de h&m en de coolcat en de WE gezien. Alleen was hij dicht dus gaan we een andere keer nog een keer kijken. Verder hebben we heerlijk in de zon gezeten en zijn al aardig verbrand. s'Avonds hebben we via de skype nog een drankje gedaan met onze vriendinnen omdat Janike is geslaagd voor haar opleiding.

Liefs

• 02 Februari 2013 - 08:47

Ineke Brinks:

Hoi Dames in plaats van de krant lees ik altijd eerst even jullie stukje Zo te zien verhongeren jullie daar niet leuk die foto om te zien hoe het daat is jaloers op de zon want hier sneeuwt het nu niet te geloven he Nou voor vandaag fijne dag en goed met zonnebrand blijven smeren dikke kus allebei

• 02 Februari 2013 - 11:29

Rita BAAN:

hoi dames zo te lezen kunnen jullie daar ook wel shoppen.
    hebben jullie inmiddels al een stempel?
    hoe ziet paramaribo er uit?is het zo als je in gedachten had of is het heel anders?
    hier schijnt nu de zon na de regen en sneeuw buien kun je niet wat van die warmte op sturen?haha
    nog een fijn wekend en dan maar aan de slag bij de oudjes.

groetjes va oet riessen

• 02 Februari 2013 - 11:54

Rita Rosman:

Ha dames
    Jullie zullen nog wel lekker uitslapen dat kan nu want er is geen Jumbo vandaag.
    Een hele andere zaterdag dan anders. Lekker rustig aan doen (gewoon aanpassen aan het
    Surinaamse leven).
    Geniet er nog lekker van. Goed blijven insmeren met zonnebrand en Deet.
    Groetjes mama

• 02 Februari 2013 - 19:51

Janneke Van Dijk:

Hai Iris en Marlinde, dat was zeker gezellig gisteravond. Zo konden jullie er via de Skype toch nog van meegenieten. Mooie foto' s, leuk om te zien.

Hartelijke groeten van ons!!!!

• 02 Februari 2013 - 21:32

Bets:

Hallo beginnen jullie al een beetje te wennen, aan de warmte en het leven daar? Wel wat anders dan in NL hè . Geniet morgen nog maar lekker van jullie vrije dag. Groetjes van ons Ton en Best

• 03 Februari 2013 - 19:26

Alie:

Ha Dames,

Jaloers op jullie. Lekker op terras in de zon. Dat is wat anders dan bij de Jumbo achter het brood.

Ziet er allemaal mooi uit. Laat je niet teveel plagen door de zon en muggen.

Geniet er lekker wel.

groeten,