dag 29 en 30 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu dag 29 en 30 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

dag 29 en 30

Door: marlinde en iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

02 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Dag 29 donderdag 28 februari
Vandaag warden we rond negen uur wakker en zagen we dat het heerlijk weer was. Daarom zijn we rond half tien buiten gaan liggen op een handdoekje en hebben we in het zwembadje gezeten. Rond half drie gingen we naar de stad. Hier hebben we even rond gelopen en rond vijf uur zijn we naar het terras gegaan. Hier kon je ook een tour regelen. Dit hebben we gedaan voor volgende week donderdag. We gaan een dag naar Brownsberg. Daarna zijn we op het terras gaan zitten om wat eten te halen. We zagen dat er een drie gangen menu in de aanbieding was. Deze hebben we dus geprobeerd. De soep was niet zo lekker maar de wrap smaakte uitstekend. Daarna hebben we er nog een cocktail gedronken en hebben we een bloemetje gehaald voor de baas. Voor het nieuwe huis en zijn verjaardag. Ze vonden hem erg mooi. ’s Avonds hebben we nog even heerlijk buiten gezeten.

Dag 30 vrijdag 1 maart.
Vandaag ging om acht uur de wekker omdat we naar white beach wilden gaan. We hadden gisteren bij de tour te horen gekregen dat hier een busje heen ging. Dus wij naar de stad om vervolgens daar met een busje naar white beach te gaan. Helaas was er maar een busje en die was al weg. Die gaat namelijk weg als hij vol is. En er ging er geen terug. Dus zijn we maar weer naar huis gegaan. Thuis aangekomen was de baas er. Hij vond het zielig voor ons en heeft een taxi geregeld. White beach was erg mooi en hier komen we zeker nog wel vaker! ’s Avons hebben we een film gekeken en nu zitten we nog buiten want we krijgen zo nieuwe buren. Ook is de baas hier nog met zijn gezin. Onder het film kijken schrokken we omdat het dak van de buren opeens naar beneden is gevallen wat boven de gansjes hing. Wat ze daar mee gaan doen geen idee maar nu ligt het er maar zielig bij. Ook al kunnen wij hier wel erg om lachen.
Liefs.

• 02 Maart 2013 - 09:43

Alie Lohuis:

Hallo Iris en marlinde, gingen jullie op vakantie naar Suriname of toch ook voor een stage?Zie namelijk mooie vakantie plaatjes voorbij komen,vooral die white beach lijkt me heerlijk om eens een keer uit te proberen. Geniet er maar fijn van want in Nederland is het nog steeds akelig koud brrrrrr niks aan.Alleen in de kledingwinkels is het voorjaar begonnen.Verder is hier alles ok , zie uit naar jullie volgende avontuurlijke verslag.Groetjes Alie van de buren,en de rest van de familie.

• 02 Maart 2013 - 12:10

Rita Rosman:

Ha dames,
    Hier krijg je echt wel een warm vakantie gevoel bij. Vooral de white beach ziet er geweldig uit. Zo krijgen we er echt wel zin in. Gaan jullie alles maar vast ontdekken dan weten wij straks meteen waar we naartoe moeten. Ook zijn jullie al aardig bijgekleurd, maar dat kan ook niet anders met zulke temperaturen.
    Geniet er nog van en maandag alvast een goede stagedag.
    Groetjes mama.

• 02 Maart 2013 - 18:47

Ineke:

Hoi dames het ziet er geweldig uit krijg je toch zo zin om naar jullie toe te gaan hier droomde Marlinde al jaren van en die droom is nu toch echt uitgekomen Wat een super stage plek haha Wat zijn jullie heerlijk bruin echte surinaamse meiden je valt nu niet meer zo op als je in de bus zit echt nederlandse surinamers Hopelijk gaan jullie nog meer mooie dingen zien nou hier word het volgende week ook warmer zijn alle mensen aan toe zijn er zo veel ziek je kleine zus ook dik de griep Nou fijn weekend dikke knuffel allebei mam ineke