Dag 31, 32 en 33 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu Dag 31, 32 en 33 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

Dag 31, 32 en 33

Door: Marlinde en Iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

04 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Dag 31 zaterdag 2 maart
Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen. S’morgens hebben we eerst boodschappen gedaan. We zijn s’middags rond gaan fietsen langs de Kwattaweg. Hier zitten een paar grote winkels aan waar ze alles verkopen van eten tot meubels. We vonden een heerlijk luchtbed en deze hebben we dus ook maar mee genomen. En hij bevalt prima. Ook hebben we er twee kleedjes bij gekocht. Eentje voor er onder omdat we anders bang zijn dat ze lek gaan door de schelpjes die voor ons huis in het zand zijn uitgestrooid. En eentje voor ’s avonds om over te doen tegen de muggen. Want die zijn hier nog erg veel. Dit word hopelijk minder als de regentijd af is gelopen. s’Avonds hebben we ons klaar gemaakt en zijn we heerlijk op ons luchtbedje buiten gaan liggen. Hier hebben we de safari die we van de huisbaas hadden gekregen opgedronken en daarna een taxi gebeld. Toen zijn we weer naar dezelfde discotheek geweest als de vorige keer. Het was weer erg leuk en we hebben ons goed vermaakt.

Dag 32 zondag 3 maart.
Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. Heerlijk zondag gevierd door de hele dag op het luchtbedje te gaan liggen met een muziekje erbij! S’ avonds hebben we een film gekeken. Toen de film was afgelopen zijn we heerlijk gaan slapen.

Dag 33 maandag 4 maart.
Vandaag zijn we weer naar stage geweest. Iris is dit keer mee geweest naar het ziekenhuis. Naar de oogarts met een bewoonster. Dit duurde niet zo lang. Om tien uur hebben we mee gekeken met een verpleegkundige die iemand een vit.B12 injectie gaf. En om één uur hadden we een gesprek met de directrice en het hoofd van de zusters. Over hoe het ging en dat ze gaat proberen om ons een week mee te laten kijken in het grootste verzorgingshuis van Paramaribo. ’s Middags hebben we weer in de zon gelegen en net hebben we gegeten. Nu is het half acht en gaan we nog even buiten zitten. Want het weer is heerlijk! ( de regentijd is hopelijk bijna voorbij )

Liefs.

• 05 Maart 2013 - 12:40

Ineke Nijkamp:

Zo dames dat was weer heerlijk genieten hé, helemaal geen foto's deze keer,
    had er wel één van jullie luchtbedje verwacht ha ha.
    Hier is het eindelijk ook mooier weer en daar geniet ik dus heerlijk van, al een eind met
    chanel wezen wandelen en ga zo maar is even een eindje fiefsen want achter in de week
    wordt het al weer minder, nu heerlijk de zon.
    Groejes maar weer en tot misschien weer op facebook
    tante Ineke