dag 38 en 39 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu dag 38 en 39 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

dag 38 en 39

Door: Marlinde en Iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

11 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Dag 38 zaterdag 9 maart.
Gisteravond voordat we naar bed wilden gaan liep er opeens een hagedis binnen op de muur! We hebben een uur gezocht, hij zat telkens bij de computer maar we kregen hem niet te pakken. Waarschijnlijk is hij naar buiten gegaan. (dat hopen we maar )

Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen. Nadat we het ontbijtje op hadden, zijn we boodschappen gaan doen. Op de terugweg werden we aangevallen door 2 honden, we waren vreselijk bang. Nadat Marlinde heel hard FOEI riep gingen ze weg. Thuis aangekomen hebben we op ons luchtbedje een spelletje gedaan. Midden in het spel ontplofte opeens het luchtbedje van marlinde ( we hadden het luchtbedje te hard opgepompt ). We kwamen niet meer bij van het lachen, het was echt een harde knal! We zijn snel op de fiets gesprongen en hebben meteen een nieuwe gehaald. En natuurlijk werden we weer aangevallen door een hond. Die honden hier zijn echt vreselijk, we zijn maar verder gaan lopen want dan doen de honden niks. (denken we ) s’ Avonds hebben we heerlijke patatjes uit de oven gehad. Daarna zijn we ons gaan klaarmaken voor een avondje stappen. We hebben heerlijk buiten gezeten met een drankje en een muziekje! Marlinde zei voor de grap, owee als de taxi straks zegt sorry ik kan niet vanavond. Om half 12 hebben we de taxi maar gebeld en wat zei ze…. Sorry ik kan vanavond niet want mijn auto is kapot! Toen hebben we maar een andere taxi gebeld, die zei sorry ik ben aan het feesten ik zal een andere taxi voor jullie bellen. Paar minuutjes later ging de telefoon en hij zei dat er om kwart over 12 een blauwe auto kwam die ons ging wegbrengen.(Marlinde zei weer, owee als hij niet komt ) Wij maar wachten en wachten… Maar er kwam maar geen taxi. Om kwart over 1 was er nog steeds geen taxi, toen zijn we maar thuis gebleven. We waren allebei boos, want we hadden juist zin om lekker te gaan stappen.

Dag 39 zondag 10 maart.
Ook vandaag lekker uitgeslapen. S ‘middags hebben we ons zwembadje helemaal schoongemaakt, want die zag er erg vies uit. Toen begon het opeens te regenen en onweren. Die bui was ook zo weer voorbij. Verder zijn we druk bezig geweest met ons huiswerk, dat nu helemaal af is. Nu is het half 9 en gaan we nog even een filmpje kijken en daarna lekker naar bed!

Liefs,

  • 11 Maart 2013 - 07:56

    Ineke:

    Hoi Dames ik zit echt te lachen hoor om dat luchtbed zie het zo voor me marrie pompen en poef er dan op gaan zitten en niet zo maar zitten maar plof daar zit ik haha en dan boem kapot heel grappig weer wat geleerd Ik denk dat het zo moest zijn niet stappen nu waren jullie mooi fit om je huiswerk af te krijgen elk negatief heeft weer een positieve kant Nou hier is het maandag en weer wasdag en poetsdag wens jullie een fijne stage dag liefs mam - ineke

  • 11 Maart 2013 - 15:58

    Erik Brinks:

    Hoi dames, al met al hebben jullie wel lekker gerelaxt , incl een ontploft luchtbed. De vorige keer was het een fietsband dus ik weet niet wat het volgende is maar ik hoop niet voor jullie de oven, want dan krijg je geen patat en bitterballen meer. Jullie huiswerk was wel veel maar ik snap alleen niet dat je bij opgave 4 begint ( zal wel de Surinaamse manier zijn) want wij beginnen normaal altijd bij opgave 1. Succes met elkaar en skype ze. Doeiii Pa

  • 13 Maart 2013 - 16:18

    Rita Baan:


    hoi hoi dames

    wat hebben jullie het toch voor elkaar,lekker weer bijna geen stage.
    ik heb jullie verhalen gelezen en zo"n tocht door de jungel is een hele belevenis
    dat vergeet je nooit meer lijkt mij ook erg leuk.
    verder vermaken jullie je goed.
    ik denk dat jullie al mooi bruin zijn als je bijna elke dag op die luchtbedjes ligt te bakken hahaha.
    hier is het nog heel koud min 2 overdag brbr,maar we gaan de goede kant op ik verlang naar de zon en weer
    lekker bijten zitten.
    geniet er nog maar lekker van en veel succes op stage

    groetjes rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Marlinde en iris

Wij hebben deze site aangemaakt zodat jullie onze reis verslagen kunnen lezen van Suriname.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 40327

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 05 Juni 2013

Stage

Landen bezocht: