dag 49 50 51 52 53 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu dag 49 50 51 52 53 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlinde en iris - WaarBenJij.nu

dag 49 50 51 52 53

Door: Marlinde en Iris

Blijf op de hoogte en volg Marlinde en iris

25 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Dag 49 woensdag 20 maart.
Vandaag hadden we nog een dag stage. Allebei zaten we op een verschillende afdeling. We hebben s’ middags heerlijk in de zon gelegen. En s’ avonds wilden we een enge film kijken maar helaas waren deze nog niet klaar met downloaden. Toen hebben we maar een andere film gekeken.

Dag 50 donderdag 21 maart.
Vandaag hebben we weer lekker uitgeslapen. We wilden eigenlijk naar White beach maar helaas scheen de zon vanmorgen nog niet dus wisten we niet of die er ‘s middags wel was. Daarom zijn we maar thuis gebleven. Gelukkig ook maar want het heeft geregend en geonweerd vandaag. s’ Middags zijn we erg druk bezig geweest voor school. Dit hebben we de hele middag gedaan. s’ Avonds hebben we een enge film gekeken. Hier hadden we gewoon even zin aan.

Dag 51 vrijdag 22 maart.
Ook vandaag hebben we weer lekker uitgeslapen. Daarna zijn we weer lekker in de zon gaan liggen en hebben we een kaart spel gedaan. Daarna hebben we een pizza gegeten. S’ Avonds hebben we ons klaargemaakt voor weer een avondje stappen. Deze keer bij een andere discotheek die op vrijdag erg leuk moest zijn. Normaal gaat de discotheek om elf uur open. We wilden rond half twaalf gaan maar onze taxi kon niet en toen de baas iemand heeft geregeld kon hij alleen om elf uur. Dus om elf uur gingen we erheen. Toen we daar aankwamen vertelde de beveiliger dat hij pas om twaalf uur open ging. Daarom zijn we maar even buiten op de stoep gaan zitten. Hier hadden we genoeg te kijken want het was erg druk daar. Er zitten daar ook veel casino’s. Eenmaal binnen was er gratis entree voor de dames dus hadden we geluk. Het was weer een geslaagde avond en we hebben veel gelachen!

Dag 52 zaterdag 23 maart.
We werden al erg vroeg wakker van onze buurkindjes die aan het huilen waren. Dus hadden we helaas maar een erg kort “nachtje” slaap. Vandaag hebben we weer onze boodschappen gedaan voor de hele week. Voor de rest van de dag hebben we buiten gelegen en s’ avonds hebben we ons ook weer klaargemaakt voor een avondje stappen. De auto van onze taxi was kapot. Daarom kwam ze met een heel oud busje. Maar in ieder geval konden we er komen. We zijn naar dezelfde discotheek als vorige week zaterdag gegaan. Het was weer erg gezellig daar. Omdat we nog een beetje moe waren van het korte nachtje slaap zijn we maar een half uurtje eerder naar huis gegaan dan normaal.

Dag 53 zondag 24 maart.
Vandaag hebben we dan ook weer heerlijk uitgeslapen. Wel zijn we een paar keer wakker geworden van de buren. Het buurmeisje huilde alweer. Ook hebben we ons zwembadje weer goed schoongemaakt. Verder waren we nog erg moe van ons drukke weekend. ’s Avonds zijn we maar weer een film gaan kijken op onze luchtbedden. Waar we nu nog zitten.

Liefs,

• 25 Maart 2013 - 14:09

Ineke-brinks:

Hoi Dames fijn dat jullie nog steeds genieten DE weken vliegen voorbij al duurt het mij nu wel wat lang Maar als ik jullie zo zie genieten samen maakt me wel weer vroliijk Van die foto word ik minder blij die man Of neger vind jullie wel heeeeeeeel aardig je blijft daar toch niet daar
    wonen he want dan kom ik je echt halen haha nou vandaag weer een nieuwe week en jullie moeten wel 2 dagen werken wat een leventje geniet er van dike kus mam Ineke

• 27 Maart 2013 - 19:47

Rita Baan:

hoi dames zo te lezen vermaken jullie je goed.
    veel in de zon liggen en film kijken en uit gaan wat een drukte allemaal o ja en ook nog stage lopen.
    hier is het het nog heel koud min 3graden hoop dat het snel anders wordt.
    jullie nog veel plezier e hennig a

groeten van ons allen